piątek, 17 sierpnia 2012

choróbsko

Nie zdążyłam jeszcze opisać pokrótce naszych kilkudniowych wakacji, a siekło mnie choróbsko i od trzeci dzień niedomagam okropnie. Mam ostre zapalenie gardła, a dziś pierwszy dzień bez gorączki. Biorę - niestety - antybiotyk. Ja - zacięty wróg antybiotyków:( Niestety oddalona o jakieś 60 km od mojego lekarza rodzinnego, zostałam spacyfikowana i poddana wizycie doktora antybiotykofoba. Może i dobrze, bo dosłuchał się jakiś szmerów w lewym płucu, więc może to dziadostwo wyczyści mnie porządnie i już? Nie da się ukryć, że zmęczenie, stres związany z ostawieniem od cycka, wahania pogodowe i niedoubranie raz i drugi zrobiły swoje, organizm nie dał rady. Opiekę nad dziecięciem mym przejęli całkowicie dziadkowie i radzą sobie świetnie. A syn mój po odstawieniu od cyca zrobił się bardzo samodzielny. Jeździ z dziadkami na wyprawy samochodem, chodzi z dziadkiem do pradziadków, na odległy plac zabaw i na długie spacery. Robi mi "papa" i wychodzi. W dwudziestym pierwszym miesiącu życia język mu się rozwiązał. Radio Franek nadaje non stop. Dziadek kaszlnie, Franio komentuje "kaszel". Mama kichnie, Franio komentuje "apik!". Franio wypluwa gdy coś mu nie smakuje i mówi "kotku", że to dla kotka. Gdy babcia umyje mu rączki, Franio ogląda je i stwierdza "ciste". Do babci czule zwraca się "babtu", a do dziadka "dake". Ja pod rządami absolutnymi babci nie czuję się do końca komfortowo, ale co zrobić. Dowiedziałam się już, że spanie z dzieckiem nie służy ani jemu, ani mi, że powinnam zadbać o swoją relację małżeńską i że babcia jest przekonana, że to nie ma żadnego wpływu na więź z dzieckiem (refleksja babci po 3 godzinach spania z dzieckiem, gdy ja leżałam z gorączką). No cóż, pozwolę sobie pozostać przy swojej opinii. Dziś przyjeżdża mąż. Nie widzieliśmy się od zeszłej soboty, więc prawie tydzień i czekam Cię jak kania dżdżu mój Kochany.

2 komentarze:

  1. Wiele rzeczy się nałożyło i Cię osłabiło! Trzymaj się i zdrowiej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Pani chora? ;( Zdrówka i cierpliwości życzę :)
    Buzaiki!

    OdpowiedzUsuń