niedziela, 26 czerwca 2011

moje pierwsze candy!

Dziś moje pierwsze candy!!! Boję się, że nikt się nie zgłosi....:)
Urocza książeczka "Zamiast czekolady. O tym, co nas uszczęśliwia", do tego cztery przepiękne kartki z dziełami Van Gogha (wraz z kopertami) oraz dwie zakładki. Może dorzucę coś jeszcze, ale to niespodzianka:) Zapraszam, a zasady tradycyjne: proszę o komentarz pod postem i umieszczenie podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu, a osoby bez bloga proszę tylko o komentarz wraz z adresem mejlowym.



Zapraszam serdecznie!!! Losowanie 16 lipca 2011.

23 komentarze:

  1. Wow uwielbiam dzieła Van Gogha więc nie może mnie ominąć przy losowaniu.

    Coś czuję że kolejka będzie długa.

    Info o Candy w bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi nie ma się co bać, na 100% ludzie się zgłoszą, tak jak my z Czekoladką :)
    lecę zamieścić info na swoim blogu http://mtoto-wangu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) Jestem molem książkowym, więc książka i zakładki na pewno się przydadzą :)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę na szybko bo Małego trzeba kąpać - zgłaszam się, a banerek wstawię po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Okładka tej książki jest smakowita. Informacje w boczne i zapraszam na candy do siebie Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też czuję, że kolejka będzie długaśna...
    Staje w kolejeczce i zapraszam do siebie na zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się na tak ciekawe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się z chęcią zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jestem ciekawa, czy coś może zastąpić mi moją czekoladę;-)
    Zapisuję się więc.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też spróbuję, a okładka wymiata :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, zanim przecztałam, że to książka myślałąm że czekolada:D Naprawdę! :)
    z chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wskakuję do kolejki i po karteczki się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mnie zaintrygowałaś tą książką!!! Chętnie przeczytam :) No i zapraszam na moje Candy: http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie - zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  18. pychotki! i ja się zapisuję, jeśli można...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jestem ciekawa tej książeczki, wygląda smakowicie:):)
    pozdrawiam:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nic nie wygrałam ale sie nie poddaje i tez chceeee ;D

    http://krzyzyki.blogspot.com/

    zapraszam-ja poczatkujaca ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. I come last? :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń