poniedziałek, 17 września 2012

jęki i smęty

Pozyskałam kilkoro nowych uczniów, co cieszy niezmiernie, bo pieniądze będę zarabiać, a w weekendy cieszyć się towarzystwem mężusia kochanego, który jest przepracowany ostatnio i już w weekendy nie powinien pracować. Mnie też dopada jakieś przesilenie, chodzę wiecznie niewyspana i niedogrzana, śpię po południu z synkiem, śpię w nocy, a rano jestem totalnie nieprzytomna. Staram się przygotowywać lekcje, a w wolnych chwilach czytam i daje mi to dużo radości. Teraz podczytuję pożyczone od koleżanki

Z rzeczy okropnych, to widziałam wczoraj kobietę w ciąży palącą papierosa. Miałam ochotę chwycić ją za szmaty i porządnie potrząsnąć. Opadły mnie w jednym momencie bardzo negatywne emocje. Jakby świat mi się zawalił,a przecież wiem, że są kobiety w ciąży, co piją i palą, że są rodziny patologiczne. A jednak zobaczyć taką scenę na własne oczy i odczuć własną bezsilność - to boli. Oczywiście, mogłam podejść, zagadnąć, porozmawiać. Mogłam. Nie mam ochoty zbawiać świata, może to źle. Źle się czujęw roli wszystkowiedzącej Cioci Dobra Rada. Ech...

Są takie właśnie dni, że człowiek czuje kres swoich możliwości, beznadziejność świata, nieuchronność zbliżającej się zimy... Wszystko przez to zmęczenie, niedospanie, choć paradoksalnie śpimy nie aż tak mało - 6-7 godzin w nocy, czasami nawet nieprzerwanym snem, a do tego ja ucinam sobie drzemki poobiednie z dzieckiem, bo nie wyrabiam... i wciąż człowiek zmęczony, niewyspany, niedogrzany jakiś, zły na coś, niecierpliwy, dziecka jęczenia słuchać niedający rady... A dziecko pokasłuje i już się zastanawiam, co z tego wyniknie...

PS Od dziś do 19 września promocja w wydawnictwie Mamania! Znowuż są obniżki cen!!!

3 komentarze:

  1. Ja też mam dół jakiś - wypalenie czy co, a za dwa tygodnie wracam do pracy =/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze znow promocja - a ja wlasnie niedawno zrobilam zakupy :-/
    sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba ją było Ciotka, trzasnąć w łeb! (choć z drugiej strony, czy TO zrozumie??? - wątpliwe...). Ale się cieszę, że mogłam Cię obaczyć i choć chwilę poględzić - uwielbiam TO z TOBĄ :)
    Buziaki!
    shoppanna z shopkawalerem ;)

    OdpowiedzUsuń