czwartek, 21 czerwca 2012

wyprzedaż w Mamanii

TYLKO dziś w Wydawnictwie Mamania trwa wyprzedaż! Myślę, że warto zajrzeć. Wyprzedawane są egzemplarze poekspozycyjne. Są spore przeceny. Sama zamówiłam właśnie kilka książek, na które od jakiegoś czasu miałam chrapkę. Wyszło o kilkadziesiąt złotych taniej. No i przy zamówieniu powyżej 100 zł - wysyłka gratis. Klikajcie tutaj.

Dla mojej koleżanki, która niedługo zostanie mamą, zamówiłam tę fantastyczną, ciepłą książkę:
Sama przeczytałam ją już dwa razy i nawet notatki robiłam. Żałuję, bardzo żałuję, że nie dotarłam do niej przed narodzinami mojego F.


A dla siebie na długie letnie wieczory zamówiłam te oto pozycje:






PS U nas gorączka znikła tak szybko, jak się pojawiła. Znów mieliśmy więc "jedniodniówkę". Uff...

5 komentarzy:

  1. ja już dzisiaj poszalałam i z promocji skorzystałam :P stówkę zostawiłam, a co :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamówiłam Bobas lubi wybór bo niedługo przed nami rozszerzanie diety :) i Mama ma zawsze rację oraz Dziecko z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyne co z tej listy mnie interesuje to rodzicielstwo przez zabawe, ew. polityka karmienia piersia, reszte mam lub mnie nie interesuje..

    OdpowiedzUsuń
  4. :D no to sobie nazamawiałam za ponad 100 zł ! dzięki Ci :* !!!

    OdpowiedzUsuń