wtorek, 4 czerwca 2013

pasje Madzik

Jakiś czas temu kuzynka męża miała bierzmowanie. Mąż był jej świadkiem, a ona ma być chrzestną naszego drugiego maluszka. Chciałam zamówić dla niej jakąś wyjątkową kartkę, bo sama nie miałam ani weny, ani materiałów, ani czasu na zrobienie takowej. Upatrzyłam sobie pewną kartkę, ale ocknęłam się w środę, a bierzmowanie było w poniedziałek i nie wiedziałam, czy mój plan wypali.

Na moje szczęście pani Magda, która robi te, cuda okazała się bardzo szybka i w piątek karteczka już była u mnie. Zgodziła się, abym zareklamowała jej rękodzieło na moim blogu.

Oto blog Pasje Madzik, oto sklep Artillo, w którym można zakupić jej prace, a oto kartka, którą zamówiłam.

Zdjęcie może nie jest najlepsze, bo robione w pośpiechu i zaręczam, że nie oddaje piękna tej kartki. Dodatkowo w środku też jest przecudna, ale zdjęcia już nie zrobiłam niestety.

Spod palców pani Magdy wychodzą same arcydzieła (nie tylko kartki) i moim zdaniem nie są wcale drogie. Pozdrawiam serdecznie ich autorkę!!!

2 komentarze: